Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 9 22:11:32 CET 2015

Pane kolego,

to nikdo nezpochybňuje, stejně jako s tím související citlivost na
ionizační záření, chemické znečištění apod. Je to zcela logické, když
stále klesá velikost jednotlivých prvků a nic moc s tímto základním
faktem nenaděláme. Nikdo taky nechce nedodržovat základní "pravidla
slušnosti" v zacházení s polovodiči. Naopak, s postupující mírou
integrace bych chápal určité zpřísnění pravidel.

Ale PROČ situaci ještě dál zhoršovat tak mizerným něčím, co se ani nedá
nazvat pouzdrem?

Důvod může být jediný: katování kostů a zkracování životnosti
(eufemismus pro ten druhý humáč je jak známo "plánovaná životnost"). V
mírnější variantě: nikoho nezajímá, jak se součástka detailně chová a
zda přežije třeba následující rok, to už přece mezi tím těm blbcům do
hlav natlačíme něco "úplně nového, megahyper a vzrušujícího"...

Jenže to bychom tohle všechno museli probírat s někým zcela jiným, než
jsou v podstatě řadoví zaměstnanci jakéhokoliv výrobce. A nástrojem pro
to osobní probírání by pro začátek byla nejlépe železná tyč...

Myslím, že to docela stačilo a už se zase dostáváme do tzv. "off topic",
jakkoliv je vidět, že jde přímo o podstatu věci.

Jsem rád, že se poměrně v krátkosti pravděpodobně objasnilo, proč ten
problém vzniká a dál už je na každém, jak se z toho poučí...

--
Jirka