Re: Re: Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Únor 9 22:06:14 CET 2015

Tusite ST :)
Ano ja si to nevymyslel a na cipy (v podstate analogove) navrhovane v Praze
jsme prave z duvodu ovlivneni svetlem coating proste "naridili".
Ono si to neymysli vyrobce... To zakaznici - vyrobci super hyper tenkych
zarizeni...
Ted se pereme s tim, abychom byli schopni vyrobit BGA s tloustkou mensi nez
malou..

PK