LED displej 0,8" 4 místa pro hodiny

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Únor 9 21:29:15 CET 2015

Ano, snažím se o hodiny a budík. Nějak nejsem spokojen chováním budíků
co se dají koupit a mobil u ucha rozhodně nechci.
Chci tam dát esp8266 - jednou za čas se spojí na net a sesynchronizuje
si čas, stejně tak po výpadku napájení.
A takový malý bonus tam chci dodělat korekci časovací konstanty podle
časových rozdílů interních hodin a času z netu.

Ale na rovinu, pokud bych potřeboval skutečně hodiny tak zajdu do
nejbližší tržnice :-) (znáte to - taková blbost a tolik času to stálo)

Petr