Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 9 21:28:38 CET 2015

Aha, děkuji, informace od pramene (tuším ST?)...

To je ale bejkárna, takhle pouzdřit součástky. Holt katování kostů, jak
jsem správně odhadl.

Že se na součástku nesvítí? Co ještě se s ní za chvíli nebude smět
dělat? Nebude rovnou lepší součástky používat výhradně v ultračisté
dusíkové atmosféře, to celé stíněné před jakýmkoliv zářením?

Neberte to osobně, předpokládám, že Vy jste o tom nerozhodoval...

Prostě nesnáším šizení jakéhokoliv druhu a tohle je myslím docela
exemplární. Zřejmě v tom jedou opravdu všichni a nežádoucí dlouhou
životnost či spolehlivost mají jako základní kámen...

Chce se mi zvracet.

--
Jirka