Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 9 19:34:03 CET 2015

Tak začínám opravovat sám sebe... Možná, že se pouzdra natolik zmenšila
a ztenčila, že to v kombinaci s příp. katováním kostů (bývalé
neprůhledné plnivo v pouzdřící hmotě) a velkým jasem skutečně přináší
citlivost na světlo:

http://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?f=28&t=99042&start=50

=>

http://www.intel.com/content/dam/www/public/us/en/documents/packaging-databooks/packaging-chapter-15-databook.pdf