Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 9 19:13:02 CET 2015

Jsem vážně zvědavý, co se z toho časem vyklube za objektivně zjištěný
druh závady.

Nedomnívám se, že by se jednalo o světelnou energii (ve viditelném
spektru) - všechny mně známé černé pouzdřící hmoty jsou opravdu
neprůhledné. Navíc by - pokud by světlo nějakým způsobem skutečně prošlo
- mělo jít spíš o vymazání informace, tedy nedestruktivní poškození.

Myslím si, že pravděpodobnější je spíš elmg. pole (v tom smyslu, jak ho
jako elektrikáři chápeme, protože světlo je svým způsobem taky...).
Přece jen krátká doba záblesku vs. napětí a strmý nárůst proudu v
xenonovém blesku použité něco generovat musí.

Zajímavé ovšem je, že to nemá vliv na struktury přítomné přímo v blesku
či fotoaparátu. Nemyslím výkonové, ale LSI.

No uvidíme, on se tomu určitě bude věnovat někdo s dobrým vybavením a
zásobou materiálu k příp. zničení...

--
Jirka