Re: ot: životnost SD karty

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Únor 9 19:00:48 CET 2015

To je divné já mam na raspberry synchronizovaný google drive asi tak 2roky,
a každý
den tam tlačí asi 500MB a SD karta, žije.
Na čtení by vůbec neměl být problém....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: LINHART Jiří <jirilinhart na post.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 9. 2. 2015 18:46:36
Předmět: ot: životnost SD karty

"Koupil jsem obyčejnou 8Gb SD kartu
http://www.czc.cz/silicon-power-sdhc-8gb-class-10/96883/produkt pro
Raspberry Pi. Nahrál jsem XBMC a na kartu cca 20 min film cca 1Gb dat a
zapnul jsem nekonečnou smyčku na přehavání. A nechal jsem přehrávat tento
film.

0. den 5 hodin testování a nastavení
1. den 3 hodiny
2. den 9 hodin
3. den 8 hodin
4. den 2 hodiny
5. den 9 hodin
6. den 2 hodiny a potom Raspberry Pi se kouslo a nešlo nabootovat. V PC
karta hlasila nulovou kapacitu a nešla naformátovat

Můj dotaz zní přetížil jsem tu kartu množstvím čtení, nebo to byla asi
vadná karta z výroby?

Jedná se mě o to s jakou životností mohu počítat pro přehrání propagačních
filmů ve smyčce, popřípadě zda tam ten film nahrát třeba 6x a číst
postupně jednotlivé kopie.

JL