OT: Re: MICROSOFT info linka - problemy

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 9 13:24:47 CET 2015

Ale ano, niektore distribucie Linuxu zvladne nainstalovat aj sliepka,
ak sa jej okolo enteru nasype zrno ;-)

Je treba prekonat iste pociatocnu barieru a pokial chcete Linux
pouzivat lebo ho chcete pouzivat, tak ta bariera bude znesitelna.
Clovek zo zaciatku nevidi vyhody Linuxu, naopak, vidi nevyhody (resp.
odlisnosti, ale kvoli silnemu zvyku to chape ako nevyhody).
Pokial Linux beriete ako Windows zadarmo, tak sa skor ci neskor k
Windowsu asi vratite. Ja som s Linuxom experimentoval uz zhruba 10
rokov, po pociatocnom zhnuseni som to vzdy vyhodil prec, no pocas
jedneho dazdiveho popoludnia pred zhruba dvomi rokmi som zistil, ze to
nie je taka katastrofa. Dnes doma nemam pocitac na ktorom by bezal
Windows (len v praci jeden, ale tam sa tomu nevyhnem) a neplanujem
tento stav zmenit.