MICROSOFT info linka - problemy

Pondělí Únor 9 13:02:05 CET 2015

Pane Jiří odporujete si, poněvadž jste právě flameware inicioval, m.j. použitím velkých písmen v bodu 2.
Takže Vaše "Howgh" mi příjde jako póza.
Jsme v elektronické hospodě, kam velmi rád chodím a rád si přečtu, že potíže s velkými firmami (MS, ČP, DX...) nemám jenom já. Když nechci nebo nemám k tématu nic podnětného tak holt neodpovídám.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Monday, February 09, 2015 12:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Re: MICROSOFT info linka - problemy

1) dovolil jsem si téma označit OT, protože nějaké absurdní války s mrkwosoftem jím zde určitě jsou.

2) že se na to lidi NEVYS...TE, kolik z vás OPRAVDU ten mrtwosoft potřebuje? Jistě tací jsou (bez ironie), ti nemusejí číst dál.

3) pokud je odpověď z bodu 2 "vlastně ne" - je to pak masochismus, lenost a nekonečná nepoučitelnost nebo co jiného? Proč zůstáváte ve vleku globalizátora, který si s vámi dělá, co chce, když si můžete vybrat jinak?

To, co jsem napsal, berte jako podnět k zamyšlení. Nepovedu kvůli tomu flamewar, fakt mi to nestojí za to. Jen jsem prostě nechtěl mlčet.

Ještě konkrétně pro pana Galuszku: kdybyste mi poslal cokoliv v proprietárním formátu jakéhosi MSO 365, vracel bych Vám to zpátky do té doby, než by přišlo něco normálního. No a nebo nepřišlo, takže pak bohužel...

http://www.linuxexpres.cz/business/pouzivanim-uzavrenych-formatu-skodi-stat-sobe-i-obcanum

atd. apod. asi milión notoricky známých rozborů, pojednání, analýz a konstatování.

Howgh.

--
Jirka