MICROSOFT info linka - problemy

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Únor 9 12:30:07 CET 2015

S podobně konstruktivním přístupem MS jsem se nedávno setkal při snaze
přeinstalovat starší NB s XP:

Po neúspěšné aktivaci jsem zvolil řešení problému, dostal jsem se na nákup
legalizační licence, obdržel jsem info, že tuto licenci už není možné
zakoupit. Poté následovala nabídka na řešení problému a celé kolečko znovu.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ing. Jan
Galuszka
Sent: Monday, February 09, 2015 10:24 AM
To: 'HW-news'
Subject: MICROSOFT info linka - problemy

Zdravim,

na svem microsoft uctu jsem si aktivoval zkusebni mesic Office365 personal,
konci mi ve ctvrtek.

Chci si to prodlouzit, na uvedenych strankach je navod, jak to udelat, ale
uvedene linky nefunguji nebo me znova vraci na ten navod.

Hledal jsem kontakty na technickou podporu, a vzdy, kdyz mi to slibilo
nejaky kontakt, tak jsem dostal puvodni informaci, ze jsem na strance, kde
mi daji kontakt  ... zacykleno.

Nakonec se mi podarilo najit cislo 800900775 kde prijemny hlas mi dal jeden
rozcestnik, pak druhy, pak treti a pak me odkazal na stranky .. viz
predchozi bod

Pri dalsim pokusu se mi podarilo dostat do faze, ze me spoji s operatorem,
ale hooodne dlouho to nejde, porad mi dekuje, ze cekam a ze me ihned spoji
... ale baterka v telefonu nema tak velkou kapacitu.

Mate nekdo nejaky kontakt na microsoft, kde se da nejak komunikovat?

Diky

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka

Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ <http://www.elektronika.cz/>

IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862