MICROSOFT info linka - problemy

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Pondělí Únor 9 11:07:39 CET 2015

Zdravím

Dnes jsem u Microsoftu zažil něco podobného, když jsem hledal, co
všechno dostanu, když si koupím Microsoft Server 2012 Standard.

Jediné, co jsem našel, byly marketingové kecy jásavých blbů, jaké to
budou pozitiva a sociální jistoty, až to budu mít koupené. Jestli je
součástí dodávky také MSsql server, nebo se kupuje zvlášť, to jsem
nezjistil.

Připomíná mi to hlášku z jednoho Tarrantinova filmu:
"Obsluha mizerná, pivo hnusný a furt nám sem lezou lidi."

Pavel Krafčík