OT - Cinsky novy rok

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Únor 7 18:27:35 CET 2015

No ono soucasti "toho pristupu" je i to, ze je to povetsinou jedine volno
za cely rok, ktere maji. A zbylych 48 tydnu chodi do prace, mnozi 7x za
tyden. A hlavne - v te praci pracuji. Coz u nas neni vzdy pravidlem.

Plus nejsou az tak posedli bezpecnosti, jak evroma. V jednom nejmenovanem
podniku se material jerabem sklada z valniku tak, ze vazac vyleze na valnik
uvaze bremeno, sleze, vzdali se minimalne 5m, jerabnik bremeno zvedne a
presune. Vazac vyleze na valnik... Proste to co jeste predloni delali pul
hodiny ted delaji skoro celou sichtu (protoze mezitim si samozrejme - kdyz
uz je dole - vazac zakouri. Jerabnik prijde na to, ze vazac kouri, no tak
sleze z kabiny jerabu za nim taky si zakourit....
Ono je to ten samy podnik, kde v zajmu bezpecnosti zridili hlidky, jejich
ukolem je pokutovat za nedodrzovani bezpecnosti. Tim je treba i to, ze
jdete do schodu a nedrzite se zabradli. To je prosim za 500Kc... V jinem
podniku co znam zase zavedli "bezpecnostni heslo dne". Treba pouzivanim
prilby chranim sve zdravi. Je denne vyhlasovano na nastence. Koho bezpecak
chytne, ze heslo nezna, ma to taky za 500Kc...

Marek