FPGA Altera a NIOSII

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Sobota Únor 7 16:11:23 CET 2015

Hodně hrubý odhad 50 MHz (na hraní to stačí já s tím dekódoval OGG).
Čítač je fajn, ale to nic neznamená, protože procesor je hlediska FPGA
nejhorší možná struktura - všechny signály jsou navzájem propojené a
zároveň tam nemůže být skoro nikde Dčko.
Na té destičce spíš dojedete na nedostatek paměti.
Diplomka je v knihovně CVUT :-) Někam jí nahraju a pošlu odkaz soukromě.

OR je sice na pohled pěkný a strukturovaný, ale na nějaké modifikace to
také moc není - zkoušel jsem tam něco upravovat a moc mi to nešlo :-(
Ale ono to není potřeba - vše se dá nastavit pomocí define.

Ondřej