OT: Minecraft ( Bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 7 03:26:22 CET 2015

No tak muzete byt asi zase klidny...za hodinu toho nechal s tim, ze to
chodi nejak divne. Nebude asi problem s vykonem, nebot co jsem se dival
tak pri hrani vytizeni cca 5-10%, ale zrejme je tam naportovana
kdovijaka verze. Zkoumat to nebudu aby mi to zase nezabavili - je lepsi
kdyz jim to nanic.

http://www.raspberrypi.org/downloads/

ten raspian z 31/1/2015

RV