Raspberry Pi 2 model B.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Únor 6 19:01:21 CET 2015

Kde jste četl o problémech s rychlou kartou? Já zkoušel class 10 a
funguje to. Četl jsem o poškozených SD kartách. To myslíte tento
problém? Třeba to mají s novým procesorem ošetřené lépe.
Menší image:
Raspbian Wheezy armhf:
http://www.linuxsystems.it/raspbian-wheezy-armhf-raspberry-pi-minimal-image/
raspbian-ua-netinst: