Vzchuchova mezera - navrh trafa?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 6 14:20:01 CET 2015

Odpověď je vcelku jednoduchá: nejlepší je namotat zkušební trafo s tím,
co je a hlavně bude k dispozici a ověřit, zda se jádro ani při největším
odebíraném výkonu ze zdroje s rezervou nepřesycuje...

Pochopitelně osciloskopem, a to snímáním na odporu v G nebo E koncového
transistoru, postupně zvyšovat zatížení zdroje. Počínající přesycení se
projeví strmějším vzrůstem proudu ke konci aktivní části cyklu.

--
Jirka