UPS k automat. kotli - problem s SSR rele

cin cin na quick.cz
Pátek Únor 6 11:09:44 CET 2015

Nemám teď možnost experimentovat, ale z toho co jsem zjistil dříve:

Buzení SSR relé po vypnutí (vlastně poté, co zůstane viset):
https://imageshack.com/i/ipH5NQ2gj

Ano, když odpojím buzení SSR tak motor vypne.

Buzení)  SSR  poté  co se přeruší přívod k motoru:
https://imageshack.com/i/eyNGqW2lj
Prolézají  tam  nějaké  jehlové  impulzy,  ale  ty  už  SSR relé znovu
nesepnou.

Myslím, že ten zakopaný pes bude tady:
https://imageshack.com/i/ipb7NhLMj

Cin