UPS k automat. kotli - problem s SSR rele

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 6 10:19:03 CET 2015

On Fri, 6 Feb 2015, cin wrote:

> Takže,
>
> napětí na výstupu měniče:
> https://imageshack.com/i/p1Qct6Anj

A to je pri behu podavaciho motoru nebo naprazdno ?

> Průběh napětí na motoru podavače poté, co "vypne" SSR relé vypadá takto:
> https://imageshack.com/i/ey1hz3gBj
>
> Vstup (buzení) SSR relé je 230V z triaku. Mám takový dojem (při pohledu
> na celou  konstrukci ŘJ) že původně byl podavač spínán pouze triakem
> a že SSR relé bylo přidáno, bůhvíproč, dodatečně.

Triak asi horel tak to posilili. Co dat nejaky odpor paralelne ke vstupu
SSR - treba tim triakem proleza nejake ruseni.

> Motor  podavače  je  dvoufázový  s  kondenzátorem,  reverz  se provádí
> mechanicky  přepnutím fáze. A právě při přepínání se na chvíli přeruší
> napětí do motoru.

To zarovkove zatlumeni jste nezkousel ?