UPS k automat. kotli - problem s SSR rele

cin cin na quick.cz
Pátek Únor 6 09:59:09 CET 2015

Takže,

napětí na výstupu měniče:
https://imageshack.com/i/p1Qct6Anj
detail:
https://imageshack.com/i/f02Dvp3Tj

Záložní zdroj má výkon 240W, celkový odběr kotle vč. oběhového čerpadla
je max. do 150W. Napětí na výstupu záložního zdroje je téměř 300V

Průběh napětí na motoru podavače poté, co "vypne" SSR relé vypadá takto:
https://imageshack.com/i/ey1hz3gBj

Vstup (buzení) SSR relé je 230V z triaku. Mám takový dojem (při pohledu
na celou  konstrukci ŘJ) že původně byl podavač spínán pouze triakem
a že SSR relé bylo přidáno, bůhvíproč, dodatečně.

Motor  podavače  je  dvoufázový  s  kondenzátorem,  reverz  se provádí
mechanicky  přepnutím fáze. A právě při přepínání se na chvíli přeruší
napětí do motoru.

Vzhledem  k údajům na štítku motoru (230V 0,48A 0,04kW) musí mít motor
příšerný účiník (0,36).

Cin

Dobrý den,