[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 6 04:48:38 CET 2015

Ja s APOSTem vubec neprijdu do styku, ale ptal jsem se dneska u nasich
techniku a rekli mi to co jsem uz napsal: ze jsou primo na poste (na
tech uplne prtavych asi ne) dva servery, ktere se replikuji mezi sebou -
jednak zrejme transakcni operace a druhak zrejme nejake zalezitosti
ohledne LDAP apodobne (fakt netusim) a pak zrejme musi probehnou i
nejaka validace dat proti centru
takze pokud nastane pri nejake poruse nejaky problem s daty tak to
proste muze trvat klidne i vice nez hodinu

k tomu ostatnimu co jste zde psali - ja bych zde mohl napsat proc se to
vsechno deje, ale v poslednim vydani postackych novin psal nas GR, ze je
nutna loajalita k firme a ze je treba ji vyzadovat tak nenapisu nic -
nechci cekat az me nekdo nabonzuje - az bude nekdy ceska hw-listovica
muzeme to probrat - moc k smichu to ale nebude