[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Únor 5 22:17:52 CET 2015

Pokud nemají pořadníkový systém tak to tak je, taky jsem s tím kdysi
bojoval, občas paní byla ochotná a došla o stůl vedle a vyřešila to...

Na pořadníkový systém nedám dopustit, konečně s tím není problém,

jen už se mi několikrát stalo, že moje číslo nepadlo, prostě ho to
přeskočilo,

ano vím, že to rozlišuje podle služeb, ale fakt ho to prostě vynechalo a to

jsem pak taky nastvanej. Stava se to pomerne casto, minule tam taky nekdo

jecel, ze tam stoji na balik a uz jsou cisla pred nim. Domnivam se jestli
tam

neni nejaka kolize ze odmackne dve najednou pripadne nejak kdyz to

odmackne vic prepazek... Tezko rict, ale normalni mi to moc neprijde....

Zdenek Aster