[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 22:12:20 CET 2015

Tak to bych vám fakt doporučoval návštěvu pošty  u nás v Ústí nad
Orlicí. Jedna balíková přepážka
a asi šest "listovních" , z nichž jsou minimálně 3 zavřené, přestože
za okénky někdo sedí. V normálních
hodinách, když jde člověk z práce, fronta u každé. Balíček z DX
rozměrů tlustší pohlednice,  k vyzvednutí výhradně
na "balíkové" přepážce ( s tím otočným bubnem ) , přestože na avízu ve
schránce je napsáno "doporučené psaní z ciziny"
takže jsem šel k "listovní", vystál frontu, poslali na mě na
"balíkovou" opět fronta.
Jinak k tomu nemám co dodat.