Re: Programátor AVR

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 21:05:21 CET 2015

Tu minimalnu verziu (AVR + SD karta + tlacidlo + dve LED) som mal
dokonca aj v plane, ale vies ako to chodi par dni pred deadline. Inak
z toho co tam je - tomu prepytujem Arduinu (nekop ma, zadanie znelo
jasne, musi tam byt take to specificke Arduino) zostalo 20 bajtov
FLASH volnej - sa to da obsekat, je to skor otazka mazania zdrojakov
nez pisania. Ale zda sa, ze kolega Stehlik ma uz problem vyrieseny.

Dobre vediet ze si si nieco take robil s AT89S8252. Ak by som to
niekedy potreboval, vypytam si od teba zdrojaky, (horko-tazko)
zozeniem 89S8252 a vypalim si ju prislusnym programatorom
http://jaromir.xf.cz/pic89/pic89prog.html
Medzidruhove krizenie, to mi ide.

Dňa 5. februára 2015, 18:39, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: