[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 5 18:55:09 CET 2015

To je samozrejme blbost. Prepazky jsou univerzalni krome specialnich
sluzeb jako Cpoint nebo terminaly Sazky. Takze vydej zasilek probehne na
jakekoli prepazce akorat vydej vam u velkych zasilek udelaji na
balikovce kde maji okno (papirove vas odbavi na kazde prepazce).

Navic vy tam u vas nemate ten poradnikovy system? Tam si Vas snad
zavolaji kam je treba.

RV