Programátor AVR

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Čtvrtek Únor 5 18:18:22 CET 2015

Dobrý den
Sháním programátor pro programování procesorů AVR, ATmega32L.
Měla by to být nejlépe krabička, destička... která se připojí kablíkem
na ISP konektor.
Po připojení k PC se do programátoru nahraje program a konfigurace pojistek.
Programátor se odpojí od PC a připojí k cílové aplikaci přes ISP konektor.
Zapne se napájení a dojde k naprogramování cílové aplikace, programátor
dá najevo že vše proběhlo OK.
Klasický programátor který by se musel instalovat do PC nepřichází do
úvahy, problémy s instalací porty..., obsluhou.
Například něco takového :
http://mdiy.pl/uprog-maly-szybki-przenosny-programator-avr-z-sd/?lang=en
I to je však zbytečně složité

Je to určeno pro přehráti programu "laikem". Prostě do krabičky
nahrajeme nový sw a zašleme pracovníkovi, který obejde zařízení a
nahraje nový program. Pracovník je sice elektrikář, ale PC je pro něj
jen psací stroj.
Jsem si vědom všech záludností tohoto řešení a i toho že by bla bla
bla..., ale jedná se o starší aplikace a jiné řešení není možné. O
těchto věcech nechci diskutovat, to mi momentálně nepomůže.
Mohl bych to vyrobit a naprogramovat, ale nemám na to čas, potřebuji
koupit hotové řešení.

Prosím o informace k takovému produktu, případně o nabídky.

Děkuji Petr

P.S. V nejhorším budu muset vzít notebook a udělat si výlet autem.