[OT] Ceska Posta - no to si snad delala baba legraci

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 18:15:33 CET 2015

Já pokud něco kupuji a je tam nějaká alternativa k ČP, vždy volím tuto
alternativu bez ohledu
na rozdíl v ceně. Přivezou mi to do práce a dobu předání lze měřit v
sekundách. Obvykle podpis nějakým
šťouchátkem na displeji.
U nás na poště mají zvláštní systém rozlišování zásilek.  Když mám
lístek ve schránce, je tam buď
balík, nebo balíček a nebo doporučené psaní. Když je to z ciziny, je
tam připsáno cizina.
Na poště je přepážka balíková a přepážky listovní. Ještě se mi nikdy
nepodařilo napoprvé trefit na tu správnou.
Zásilky z ciziny, i když jsou označené jako dporučené psaní, jsou
často na balíkové přepážce, ale ne
vždycky. Taky balík a balíček není to samé. Balíček je někdy na
listovní, někdy na balíkové.
  Problém je v tom, že při přebíhání mezi přepážkami musím vždycky do
další fronty.