Divná závada autobaterie

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Únor 5 10:03:04 CET 2015

Není to klasická baterka, je schovaná někde uvnitř auta a běžně se kní
nedá dostat,ani nevím jak vypadá.  Vše je kvůli bezpečnosti schované. To
auto má trochu jiné provedení. Benzinový motor pohání klasicky kola a
velký generátor a ostatní spotřebiče (klimu..)pohání elektromotory. Je
tam ještě druhá HV baterie která slouží pro Kers. Platí se za značku.