magor s megasvietidlom, was: Tepelne ucinky viditelne casti svetelneho spektra

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 4 19:29:55 CET 2015

Proč hned magor? Každý je nějak a na něco ujetý.
Třeba radioamatéři podstatně většími baterkami blikají na Měsíc. A jiní
zas chytají odrazy :-)
A jenom místo světla používají neviditelné elektromagnetické záření....