[ciastocne MECH]: Elektricky ovladany ventil pre tlak do 20 MPa

Středa Únor 4 17:01:05 CET 2015

Aha, tak to jsem netušil, že Festo nestíhá ty Vaše tlaky. Pak holt je ta hydraulika asi dobrá - pokud je to manuálně ovládané tak to asi člověk vždycky nějak "urve" případně cítí postupující problém. Horší to ale určitě bude u elmag. ventilů. Do nich není vidět, zdvih bývá minimální a jsou to vždy lapované ocelové díly, takže k zneprovoznění stačí mikroskopická nečistota, obzvlášť u proporcionálních typů.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Wednesday, February 04, 2015 9:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: [ciastocne MECH]: Elektricky ovladany ventil pre tlak do 20 MPa

Festo je myslím řádově tak do desítek barů, já potřebuju stovky. A u věcí přímo dělaných pro vysokotlaké plyny (Swagelok) je zase rozhodující ta cena :-) (třeba jehlový ventil 5000 Kč apod.). Pro běžné rozvody ty hydraulické komponenty plně vyhovují, opravdu s tím nejsou problémy.

Aleš Procháska

>>> Díky.
>>> PL