[ciastocne MECH]: Elektricky ovladany ventil pre tlak do 20 MPa

Středa Únor 4 08:32:40 CET 2015

Zdravíčko - vaše rada má jeden zádrhel - v hydraulice se jaksi přirozeně počítá s mazacími a konzervačními vlastnostmi média. Pokud použijete tyto komponenty na cokoliv jiného, budou tuhnout a rezavět.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Wednesday, February 04, 2015 8:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: [ciastocne MECH]: Elektricky ovladany ventil pre tlak do 20 MPa

Proč tak draho a složitě? Daleko lepší domácí šrapnel si uděláte z petardy a starých matiček.

Soustružené díly by to mohly vydržet (ale nemusely), téčka a kolena jen náhodou, běžné kuláky jistě ne. Kdo někdy viděl bouchnout armaturu s vysokotlakým vzduchem se do toho nepustí ani ve snu. Sestavte si to raději z komponent pro hydrauliku. Hydraulický kulák na 400 barů je možná levnější než předražený topenářský kulák z prodejny pro kutily, který je navíc tak ošizený, že i v tom topení občas praskne.

Aleš Procháska