OT Jaky NB za cca 8kKc

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 3 21:35:01 CET 2015

Dne 3.2.2015 20:46, Jan Hovorka napsal(a):
> Ahoj Honzo,
>
> díky. Na Win mám jen Corel Draw a Xnview a zapínám to jen ojediněle.
> Tak to můžu používat jako ukázku rozdílu rychlosti WIN a Linux :-)
> Disk by se mě hodil, protože na tom původním dochází místo, ale SSD
> nějak nedůvěřuji Slyšel jsem, že to umře ze dne na den bez varování.
Jo, stává se to, nejvíc závad je typu náhlá smrt.  Na druhé straně se
dost získá na rychlosti a spotřebě.
Tady srovnání HDD/SSD u nějaké jiné verze eee1015 :
https://www.youtube.com/watch?v=SA1vSJV22lM
> Předpokládám, že dva se tam nevejdou.
No k tomu původnímu HDD už nic přidat nejde, ani dvě rozhraní sata tam
nejsou :-(

> Nemáš někde návod, jak se do toho leze?

Já vycházel z tohodle: https://www.youtube.com/watch?v=lBnDs1TPWUU
Mám ale malinko jiné uspořádání HW.
Koukni třeba na 5 minutu, jak se z toho páčí ten meziplast :-(   To mě
zabralo nejvíc času, protože narozdíl od videa to byl přilepené
oboustrannou lepicí páskou.
Takže jsem si pomáhal skalpelem.
A v mém ntb výrobce toutéž pásku přilepil HDD ke spodnímu platu, takže
nešel vysunout.
A protože jsem v jedné chvíli zajel kam jsem neměl, naříznul jsem jeden
ten spojovací plastový vodivý pásek.
Ale naštěstí tam pasoval z DVD mechaniky. (vždycky je v Holicích
nakoupím a pak je s klukem rozebíráme, takže pásků mam spousty...)
Je fakt, že ty předchozí verze 901 byly mnohem lépe uspořádané, i
desingově se mi líbí víc.
Na druhé straně ta 1015 už má zas o něco lepší procesor.

> Mě původní baterka z roku 2011 vydrží 3 hodiny, tak to zatím neřeším.
>
> Ten můj NB byl původně manželky, ale jak to bylo s win pomalé, tak mě
> furt chodila na moje Lenovo, kde je jediný OS Ubuntu.
> Mě vyhojuje ta mobilita a že to kdysi vydrželo 11 hodin na baterku
> (VKV závody). Takže jsme to prohodili.
Nám to vydrželo na baterii přehrávat pohádky celou cestu autem do 9A
:-)  Mám v tom strčenou ještě 64GB SD na filmy a "zábavu"
Jo na portable to taky beru, chodí v tom i USB DVB-T RTL-SDR  - jak TV
příjem tak režim RX-analyzátoru.
No a používám to i k NWT-502 a ve spojení s miniVNA na antény.