OT Jaky NB za cca 8kKc

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 3 20:05:35 CET 2015

Ne, opravdu to bohužel nejde.... na desce je ram v BGA pouzdre natvrdo
:-(   Ja to teda koupil z druhe ruky za super penize, ale pak me pekne
nastvalo, ze to nejde rozsirit.
Dalsi vec je, ze dostat se do utrob toho NTB je opravdu lahudka. To je
postavene tak, ze na HDD je postupne nasroubovane vsechno okolo a
pospojované paskama z igelitu :-(
A naprosto unikátní je napájecí konektor.  Je stejný, jako nabíjecí
konektor k bluetooth sluchátku - průměr ca 1mm a prumer vnitřního pinu
jako vlas :-(
Dcera ho už samozřejmě ulomila, naštěstí jde opatřit nový i když ne úhlový.
Původně na tom byl linux, ale doma remcali, tak jsem tam dal WXP.
Jenomže na to už nejsou drivery, takže na tom nešly přehrávat filmy.
Tak jsem zkusil W8, tam to startovalo skoro 2 minuty. Tak  W7 to bylo
mnohem lepší a pak do toho šel ten SSD který to značně zrychlil a
zvednul dobu běhu na baterii.
  A už se to dá na běžné věci používat.
No a  pak ze dne na den odešla baterka. Ale jeden maník co jsem mu ji
poslal ji dokázal reinkarnovat, že je zas jako nová. Nejspíš nějaké
kurvítko.
Nové bych to nejspíš nikdy nekoupil, zvlášť za ty peníze!!!  Ale je to
pěkné maličké, dobře se to tahá třeba na střechu, na stožár,  každou
chvíli to dcera hledá protože je to u mě :-)

JaKub