[MECH] Lepení gumového pásku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 3 18:29:19 CET 2015

No, pokud to dobře chápu:

nižší rozměr Vámi uváděného pláště je 1 (asi palec), tj. 25,4 mm. 2/3 z
toho je cca 20 mm.

Předpokládám, že jde o průměr "hadice" (trubice anuloidu).

Požadovaný průměr řemínku je cca 60 mm...

Zhruba 60 mm dušovou "hadici" prostě najdete jen u toho vozíku či spíš
mopedu, možná taky nějaká bantamová apod. kola.

--
Jirka