[MECH] Lepení gumového pásku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 3 16:46:57 CET 2015

Duše by mohla být např. http://www.almipraha.cz/index.php?hledej=duse ke
dvoukoláku RAPID apod.
(http://www.kovodruzstvo.cz/RUCNI_DVOUKOLOVE_VOZIKY.html). Chce to něco
víc než na kolo, naopak motorka mi přijde zase moc (leda třeba moped?).

Hadice viz nejbližší dobře zásobené autodíly (prům. okolo 60 mm možná
spíš nákladní?), příp. jakákoliv prodejna s technickou gumou. Tu
autohadici mám vyzkoušenou (bylo to ovšem na menší průměry a tuším něco
z topení Š105/120, taková stupňovitá dvouprůměrová).

Bez osobního chození, měření, osahávání (materiálu prosím...) a dumání
to nepůjde.

Možná někoho napadne ještě jiný vhodný zdroj.

O-kroužek nějakého typu by byl možná materiálově vhodný a myslím, že i
dobře homogenní, ale nepůjde z něj asi udělat potřebný rozměr (pásek 7x1 mm)

http://eshop.techseal.cz/o-v-x-krouzky

http://www.seal-mart.cz/download.php

atd.

--