OT Jaky NB za cca 8kKc

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Únor 3 15:24:35 CET 2015

Windows explorer je prave ta cast OS,
ktora casom nabera na sile a sposobuje cakanie
na okamih, kedy je PC pouzitelne k praci a samozrejme
aplikacie po spusteni.
Takze merat nabeh po zobrazenie prihlasovacieho dialogu
vo Win nie je prilis relevantna informacia.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Tuesday, February 03, 2015 3:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Jaky NB za cca 8kKc

Dne 3.2.2015 15:02, Martin Hanek napsal(a):
> Me desce trva 10 sekund nez od zapnuti zobrazi logo Gigabyte
No tyhlety featury lze povypínat v BIOSu ne? Proc bych na to mel koukat pri kazdem bootu? To se vam tak libi?
> (nemam zapnuty zadny Fast boot apod.), po dalsich 2 sekundach se ukaze
> boot menu, ktere trva 5 sekund, pote se spousti Win7.
> Pak je RUCNI prihlaseni uzivatele, tedy nez jsem zadal heslo a
> potvrdil jej, pak nabehnou Win7 a jeste se nactou vypsane aplikace.
>
> To je tech 40 sekund. PC spoustim z vypnuteho stavu, zasadne nic
> neuspavam. Je mi jedno, jestli to je 40 sekund nebo 10 sekund, nez se
> 2x ohnu je to nabehle.
> Nevidim v tom problem.

Ja netvrdim, ze to je problem, jen ze ty casy s SSD diskem a uplne nove nainstalovanym SW WIN7, povypinane zobrazovani reklamy na zacatku jsou tak odhadem 5 vterin.
Vypnuty stroj.  Zadne uspavani.  Ano, prihlaseni uzivatele to zabrzdi, ale to snad nebudu do celkoveko casu bootu pocitat... Pokud nekdo na klavesnici hleda pismena jako ja, pak by musel mit boot i 2 minuty :-)

> Vy pisete o SSD, biosu nastavenem na Fast boot nebo Win8.1 a mozna
> uspanem systemu (Win8.1 uspavaji/ukladaji na disk z principu, i kdyz
> to nechcete).
Nee, jak jsem uvedl cisty start W7 vcetne tespostu, vypnute ty porno obrazky na zacatku...

Jinak samozrejme, pro nekoho rozdil 10/40 sec neni nic, kdyz se pak ale system ma 3x restartovat uz je to jiny cas.
Mimochodem u nas doma uz se misto PC pouziva tablet. Na bezne veci - e-mail, pocasi, noviny. Kdyz jsem se ptal, proc si nesednete k PC , mate to pohodlnejsi, tak odpoved byla, ze nez cekat minutu nez to nabehne kvuli 30 vterinam na webu ( zjistení oteviraci doby napr. ) je lepsi vzit tablet.
Ano u dcery je PC s HDD, core 2 DUO 2,5GHz a komplet W7 trvaji neco malo pod minutu :-(