Raspberry Pi 2 model B.

Milan Krá'ta Krata.Milan na seznam.cz
Úterý Únor 3 14:54:06 CET 2015

Zdravím, kdysi jsem to měl podobně, akorát výstup byl RGB a Ubuntu bylo
10.4. Pomohlo když jsem zaletoval spínač, který signalizuje že je odklopen
monitor. To pak vždy naběhlo jen do tv. Milan

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 2. 2015 19:38:59
Předmět: Re: Raspberry Pi 2 model B.

"Kdyz jsme u tech linuxu, mam na beznem NTB s vadnym displejem UBUNTU
posledni verze, pripojen po pres HDMI a receiver do TV.
Funguje to skvele na prehravani, jen po startu se to neprepne na TV ale
na interni vadny displej. Pomuze na TV prepnout na HDMI2, pak po cac 10s
na HDMI1 kam je to pripojeno a plocha naskoci. Prepinani HDMI vstupu na
receiveru naopak nepomuze. V GUI konfigurace monitoru jsem zkousel vsechno.
Je nejaky script nebo konfiguracni soubor, ktery by donutil linux rovnou
poslat obraz na HDMI nebo je to zavisle jen na HW?

---