OT Jaky NB za cca 8kKc

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Únor 3 13:15:39 CET 2015

Dovolim si jednu poznamku k vzhladu win7
Tiez mam rad stare GUI (win2000 ono zas tak velmi sa od w95 nelisi)
A na WIN7 paradoxne toto old schol zobrazenie je viditelne pomalsie ako
aero. Predpokladam ze je to tym ze microsoft ho "podporuje" len ako skin
zatial co aero je plne HW akcelerovane. Len ma trocha mrzi ze graficky
omnoho menej narocne zobrazenie nieje vlastne systemom podporovane a
takto nutia uzivatela pouzivat efekty o ktore clastne vobec nestoji.
Aspon mna prinajmensom obtazuju.