OT Jaromirove pomale PC s Win7, was: OT Jaky NB za cca 8kKc

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 3 12:01:02 CET 2015

i5 pro stolni PC a i5 notebookovy je rozdil. Treba nejvykonnejsi i5
treti generace pro notebooky Core i5-3380M:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i5_microprocessors#Ivy_Bridge_microarchitecture_.283rd_generation.29_2
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-3380M+%40+2.90GHz

a porovnejse s nejslabsim i5 stejne generace pro stolni PC Core i5-3330S:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i5_microprocessors#Ivy_Bridge_microarchitecture_.283rd_generation.29
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-3330S+%40+2.70GHz

Rozdil je 2 jadra, 3MB vs. 6MB cache, TDP 35W vs. 65W, 4273 vs. 5623
bodu. To proste musi byt znat.
http://ark.intel.com/compare/65510,71256

Martin Hanek