OT Jaky NB za cca 8kKc

Galloth lordgalloth na gmail.com
Úterý Únor 3 11:54:09 CET 2015

Tak to mne překvapuje. Já mám Macbook Air a můžu říci, že to byla nejhorší
volba mého IT života (možná nejhorší volba vůbec). Nechci vyvolavat flame a
je pravda, že spousta věcí co mi vadí jsou featury, které jiným třeba
vyhovují. Ale musím říci, že výdrž 8 hodin rozhodně nehrozí ani když si tam
budu jen číst na webu, natož když to budu opravdu používat. Co se týče
rychlosti tak také mi nepřijde nijak skvělá. Občas se celý systém zasekne a
za pár chvil se zase rozběhne. Když zrovna nemá náladu, tak se aplikace
spouští docela dlouho a já nevím jestli se vůbec něco děje.

Fakt, že si to neustále zabírá prostor na disku až to spadne, že je disk
plný raději ani nebudu komentovat. Prostě je to šmejd co na první pohled
hezky vypadá.

Ale je to jen má osobní zkušenost.

Honza