[ciastocne MECH]: Elektricky ovladany ventil pre tlak do 20 MPa

jurp jurp na volny.cz
Úterý Únor 3 10:57:11 CET 2015

Teoreticky jakykoliv maly hydraulicky ventil.
Treba zde:
http://www.hydraulics-brno.cz/mikro-hydraulika/
http://www.hydraulics-brno.cz/wp-content/uploads/ventile.pdf
Civky maji sice DC, ale to by jeden Graetz zpravil.

JURP