OT Jaky NB za cca 8kKc

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 3 10:23:15 CET 2015

Ja mam Core 2 Duo 6600, 4GB RAM, zakladni deska 7 let stara, SSHD disk
(je to bezny disk 1TB s 8GB flash) a Win8.1. Jede mi to rychle a urcite
rychleji nez WinXP, ktere jsem tam mel predtim. Kdyz jsem to tam dal,
byl jsem prijemne prekvapen nad tim zlepsenim.
Pravda ty XP nebyly na tom SSHD disku, ale na beznem SATA disku 500GB.

Martin Hanek