OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 2 23:44:17 CET 2015

???

Ve většině (možná ve všech) hlavních distribucích je momentálně Skype
normálně funkční. Na Androidu pokud vím taky.

Na PC je to s normálním hardware (std. zvuková karta). Občas si chce
trochu pohrát s Alsou resp. PulseAudio (známé problémy s mikrofonem
apod.), ale to je spíš klasický příběh Linuxu a nedokumentovaného hw apod.

Další fakta:

ano, protože Skype byl schramstnut MS, tak lze očekávat zpomalení až
zastavení vývoje pro jiné platformy, ale zatím se to nestalo;

že někdo poslouchá je skoro jisté, stejně jako že čte atd. Jde o to,
kdo. Pokud třeba NSA, až tak se z toho nehroutím. Ze všech firem
podobného druhu je to pro mě ta nejpřijatelnější.

Ne, nepracuju u nich ani je extrémně nemiluju.

Možná budou paradoxně i v této věci užiteční, jestliže třeba MS dostane
přátelskou radu ten vývoj pro jiné platformy nezastavovat (anžto by
ubylo poslouchatelných jedinců) ;-)

Tečka.

--
Jirka