OT:statika domu (bylo: Re: Propojovaci krabice pro zasekani do panelu)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Únor 2 22:13:45 CET 2015

Je pravda, ze pokud je to zapis prednasky, tak se to asi da tolerovat, ted
jsem se k tomu vratil a uz mi to nepripada tak priserne (a taky jsem mezi
tim odeslal dceru do postele i s cestinou, to by mohlo hrat urcitou roli).
Nehezkosti tam jsou, ale k preziti o bude, na prvni pohled mi nedoslo, ze je
to mozna jen pracovni zapis a ne finalni dokument.
Ale fakt je, ze jsem ohledne hrubek asi trochu vysazeny na to, co ctu -
pokud se jedna o nejake forum, tak ctu a myslim si svoje, pokud se jedna o
obchodni nabidku, tak to pisatele vyrazne diskvalifikuje, a kdyz si ctu
nejaky dokument (typicky nejakou verejnou diplomku), tak skripu zubama uz
docela slysitelne :)
Ano, take pouzivam hovorovy jazyk (a moje oblibena zizkovstina taky nemusi
byt kazdemu libozvucna - "vokno", "vodrbat", "umejt" a podobne), ale
vetsinou ne proto, ze bych to lee neumel, ale proto, ze se tim da vic
vyjadrit (a samozrejme i nejaka ta hrubka se najde, zvlast, kdyz maily po
sobe nectu ctyrikrat).
Tak jo, mlcim a mam taky maslo na hlave... ale stejne jsem to nedocetl,
pripadalo mi to prilis katastroficke.

Pavel Kutina