Futaba M202SD01B

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 2 21:40:23 CET 2015

Kedze mam nahodou :-) taky isty display, testol som ho.
Pouzil som seriovy rezim, kedze na displeji je JP1 skratnute a JP2
otvorene, ocakaval som baudov rychlost 4800 baud. Displej ale
nereagoval, tak som cvicne skusil aj ostatne mozne rychlosti (9k6,
2k4, 1k2) a samozrejme ta posledna (1200) bola spravna. Uprimne,
zatial netusim preco ten rozpor s datasheetom.
Napatove urovne tej seriovej linky su 5V CMOS, ja som pouzil CMOS
vystup z nejakeho USB-serial prevodniku.