OT SSD disky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 2 20:29:46 CET 2015

Ted jsem objednal nakonec ten Samsung 850 EVO 120GB - v testech je
opravdu spickovy:

http://www.zive.cz/clanky/ze-sveta-testy-ssd-samsung-850-evo/sc-3-a-176474/default.aspx

V případě 120GB a 250GB modelů jde o přibližně 75 TB, což vychází na
zapsání v průměru 41 GB dat každý den po dobu pěti let. Více na:
http://www.zive.cz/clanky/ze-sveta-testy-ssd-samsung-850-evo/sc-3-a-176474/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=zive&utm_campaign=copylink

Pokud je to pravda tak me zivotnost 5 let opravdu netrapi a navic co
bude za 5 let...

RV