Raspberry Pi 2 model B.

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Pondělí Únor 2 20:28:38 CET 2015

Čím začít, pokd se chci naučit napsat nějakou jednoduchou aplikaci? Něco
přečíst ze serioveho portu a zobrazit a poslat někam dál po Lan? Zatím
zvládám napsat něco ve Visual studiu, ASPX.NET nebo nějaký ten
jednochip. Jak jsem se díval, tak základem je Perl, je pro něho nějaké
jednoduché IDE, třeba jako to visual studio (vím že je to linux, ale za
zeptání nic nedám)?