1 rade samorezne kabely

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 2 19:53:34 CET 2015

Videl som ich vo velkom mnozstve aplikacii - a aj s roztecou 3.96mm/.156" -
a je fakt, ze nikdy nie s beznym sedym plochym kablom, ale s volnymi
vodicmi, obvykle s tuhsou izolaciou. To moze byt klucove, pripustam.

Ale videl som ich aj so "zaklapkou", priznam sa, ze neviem, od akej firmy.
Nie je vylucene, ze Tyco, alebo ako sa to uz teraz vola, robi aj tie
"zaklapky" - tito konektorari nie su schopni spravit poriadny katalog,
vzdy je to nekonecny bordel kombinacii priebezne sa meniacich v case a v
priestore... napriklad aj to pdf som nasiel hladanim podla objednavacieho
cisla, ale z ich frontstranky sa k tomu nedokazem doklikat... a tak sa
clovek s vyvinutym pudom sebazachovy zubami-nechtami drzi tych ciernych
dvojradovych 2x.100" co sa daju kupit nielen v drogeriach ale uz aj v
supermarketoch...

V kazdom pripade u vsetkych IDC plati, ze treba pouzivat predpisany kabel.
V tomto pripade je predpisane priamo AWG, nie rozpatie, takze treba pouzit
vzdy ten spravny.

4) To je mile... ;-)

wek