Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Únor 2 19:06:39 CET 2015

btw,

uplne nejlepsi by bylo pouzit CYKYlo kabely, mam vyzkouseno, ze pri jednom rezu do panelu se tam v pohode zatlaci kabel,
a neni nutno vysekavat drazku pro klasicky kulaty CYKY. A ta drazka nemusi byt ani extra hluboka

tm