1 rade samorezne kabely

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Únor 2 18:43:55 CET 2015

Mrknete do TME:
Konektory IDC - vyrobce TOMIC - 2.54mm - zasuvka

http://www.tme.eu/cz/katalog/konektory_46/#id_category=112943&s_field=artykul&s_order=ASC&visible_params=2%2C6%2C422%2C412%2C426%2C418%2C1247%2C7%2C9%2C11%2C2555%2C425%2C1322%2C416%2C117%2C419%2C32&used_params=2%3A45265%3B9%3A15%3B426%3A24826%3B

Vyrabi to to polaci:
http://www.tomic.home.pl/plyt_przew.html

V praci mi prave lezi vzorky, ale jeste jsem se k nim nedostal vyzkouset
jake lanko bude to prave orechove.

JURP