OT SSD disky

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Únor 2 18:06:43 CET 2015

Toto som dnes riesil s kolegom. Kupil na aliexprese niekolko kusov 32gigovy onych, bol spokojny, netusil. Povedal som mu o fejkoch z ciny, aj moju skusenost (jeden elektro retazec predaval fejky 32giga). Hodil som mu soft na test skutocnej kapacity a jaky bol prekvapeny ze z 32giga zostalo 8. Uz pise predajcovi (akorat uz dal dobre hodnotenie). Nad 8gigovou hranicou vracal nuly, ziadna chyba.

Dňa 2. februára 2015 16:57:19 CET používateľ gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal: